EUROLIGA ÉS MOTOROLA

A kosárlabda közös felemelése

Ez a többéves megállapodás több mint egyszerű szponzoráció; ez egy olyan partnerség, amely bizonyítja a Motorola erős elkötelezettségét a szurkolói élmény fokozása és az új utak feltárása iránt. Küldetésünk a kosárlabdázás felemelése, amelyet a közös szenvedély és elkötelezettség táplál.
Image of a basketball court. A player wearing a green jersey is shouting passionately on the court, fists clenched by his sides. In the background, other players from the same team can be seen, along with a crowded grandstand filled with spectators.Image of a basketball game. A blue player attempts to shoot the ball into the basket, but two yellow players block him in the air. One player from each team watches closely. In the background, there is a full grandstand with people watching.

„Örömmel jelentem be partnerségünket a Motorolával, az egyik legikonikusabb mobiltechnológiai márkával, amely osztja a szurkolóközpontú megközelítés és a folyamatos innováció alapértékeit. Alig várjuk, hogy együttműködhessünk a Motorolával annak érdekében, hogy az Euroliga szurkolói számára még jobb élményt nyújtsunk a különböző piacokon”, Gawain Davies, az Euroliga vezető vállalati partnerségi és licencelési igazgatója.

A Motorola továbbra is az innováció élvonalában áll az okostelefon-technológia alakításában. Az Euroliga, amely első számú kosárlabdaversenyeiről, a Turkish Airlines EuroLeague-ről és a BKT EuroCupról ismert, következetesen kiemelten kezeli a szurkolókat és a mérkőzéseken kialakuló egyedi hangulatot. Az Euroliga és a Motorola együttműködése azt a közös elkötelezettséget jelzi, hogy az innováció határait feszegetik, miközben a szurkolók a játék középpontjában maradnak. A partnerség kibontakozásával mindkét szervezet izgatottan várja, hogy olyan úttörő fejlesztéseket vezessen be, amelyek javítják a szurkolók élményét az európai kosárlabda világában.

„Arra törekszünk, hogy a fogyasztóközpontú márka legyünk, legújabb partnerségünk révén pedig kapcsolatba léphetünk a fogyasztókkal az Euroliga közösségében, és segíthetünk nekik abban, hogy saját szemszögükből és szenvedélyeiken keresztül éljék az életüket. Nagyon örülünk, hogy partnerek lehetünk az Euroligával, és életre kelthetjük közös törekvésünket, hogy a pozitív változás mozgatórugói lehessünk”, Fabio Capocchi, az MBG EMEA vezérigazgatója.

A Motorola és az Euroliga a pályán belüli energiától a pályán kívüli zökkenőmentes kapcsolatig újradefiniálja a sport és a technológia kapcsolatát. Üdvözlünk a Motorola és az Euroliga élményében, ahol a kellemes találkozik a hasznossal, a kiválóságra való törekvés pedig nem ismer határokat.

A MOTOROLA ÉS AZ EUROLIGA PARTNERSÉGE