Több egy névnél

A Motorola az innováció, a minőség és a hitelesség úttörője. Közel 100 évet töltöttünk el azzal, hogy feltérképezetlen területre vezettük az embereket... és a következő évszázad azt fogja megmutatni, hogy a java még csak ezután jön.

A technológia nem egy iparág, hanem egy olyan eszköz, amellyel érdemi változásokat lehet elérni. Az úttörő szellem és az emberi élmény fokozása iránti elkötelezettség a sejtjeinkben van – és innen ered a nevünk is. Két feltaláló megalkotta az elképzelhetetlent, és nem tudta szavakkal leírni. A „Motorized Victrola” (manapság autórádióként ismert) kifejezést lerövidítették az ikonikus „Motorola” kifejezésre. Szüksége van az embernek rádiós autóra? Nem feltétlenül. Azonban, ha ezzel a kérdéssel kezdtük volna, a világ ma egészen más lenne.

Egy óriási ugrás az emberiség számára

A NASA 1969-ben megbízta a Motorolát, hogy vigye el a kommunikációt a Holdra. Neil Armstrong „óriási ugrását” az egész világ hallotta, hála a kezében tartott Motorola-gyártmányú transzpondernek. A minőség a sejtjeinkben van, és a végtelen teljesítési hajtóerőnk az, ami a mobilkommunikáció megbízható vezetőjévé tesz minket.

Learn more

Miért álltunk volna meg a Holdnál?

Az úttörő iparági újdonságokat a Motorolát alkotó emberek teszik lehetővé. Amit mások kihívásnak élnek meg, azt mi lehetőségként látjuk, hogy jelentős változásokat hajtsunk végre, és magasabbra tegyük a lécet. Mesterséges intelligenciát használó kamerarendszerek, tökéletesen síkba hajtható érintőképernyők – az egyetlen dolog, amit biztosan tudunk, hogy a lehetőségek tárháza végtelen. És ez hajt bennünket az innováció folyamatos fejlesztésében.

Learn more

Az ügyfélnek mindig...

...minden tevékenységünk központjában kell legyen. Számunkra az, hogy összehozzuk az embereket, nem azt jelenti, hogy mindenki ugyanolyan. Az innováció iránti megszállottságunkat az emberiség iránti elkötelezettség vezérli, és ez a vállalati kultúránkba is beleivódott. A fogyasztói igények és szükségletek megértését célzó kezdeményezéseket a Motorola közvetlen munkatársain teszteljük. Nem elegendő pusztán hallani; meg is értjük fogyasztóinkat, mert mi is közéjük tartozunk.