„Chicago az a város, amelyet hosszú éveken át otthonunknak neveztünk, és az idő alatt is tiszteltük a Bullst, és szurkoltunk neki” – mondta a Motorola North America elnöke, Rudi Kalil. „A Motorola és a Bulls nemcsak a szülővárosi büszkeségben osztozik, hanem abban is, hogy egyedi fogyasztói élményeken keresztül összehozza az embereket. Rendkívül örülünk, hogy összehozzuk márkáinkat, és még inkább átitatjuk vállalatunkat és sokoldalú termékportfóliónkat a város, a Chicago Bulls és az NBA szurkolóinak vibráló energiájával világszerte.”
A partnerség részeként a Motorola a United Centerben és a Bulls-közvetítések során a meccsnapokon kiemelt márkajelzésben részesül. A logó a pálya szélén, a játéktábla elemein, a visszajátszásokon, a Bulls közösségi médiájában, digitális tartalmaiban, hivatalos honlapján és szurkolói kommunikációjában is megjelenik. Mind a Bulls, mind a Motorola azt tervezi, hogy helyi és nemzetközi szinten is népszerűsíti együttműködését, és világszerte rendezvényeket és eseményeket szervez a rajongók számára.
A Motorola és a Bulls a közösségi támogatás iránti elkötelezettségét hangsúlyozva együttműködik a chicagói hátrányos helyzetű közösségek felemelésére irányuló kezdeményezésekkel is. A partnerség célja, hogy a következő szezonokban hozzájáruljon a közösségi erőszak megelőzésére irányuló erőfeszítésekhez.